Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala (Mouhijärvi ja Suodenniemi), Tampere, Vesilahti, Virrat, Ylöjärvi

Asiakaspalvelu (03) 240 5110, avoinna ma-pe 8.30-15.45

Asioi verkossa

Palvelemme verkossa yksityisasiakkaita, taloyhtiöitä ja yrityksiä. Sähköisessä asioinnissa voit muun muassa liittyä jätehuoltoon, tarkistaa seuraavan jäteastiatyhjennyksesi tai päivittää asiakastietosi.

Tampereella ja Pirkkalassa järjestetään risunkeräyskampanja. Sähköisen asioinnin kautta voit ilmoittautua mukaan huhtikuun ajan.

Tarvitset asiointiin käyttäjätunnuksen (asiakasnumerosi) ja salasanan (laskunnumero/oma salasana). Jos olet juuri saanut ensimmäisen laskusi, saattaa kestää muutama päivä ennen kuin sisäänkirjautuminen onnistuu. Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Palvelun kautta

• Pääset katsomaan ja päivittämään asiakastietojasi
• Näet seuraavan jäteastiatyhjennyksesi ajankohdan
• Muutat helposti tyhjennysväliä tai teet lisätilauksen
• Tilaat Repsikka-noudon
• Ilmoittaudut mukaan Tampereen ja Pirkkalan risunkeräykseen
• Voit antaa palautetta
• Uudet asiakkaat voivat liittyä jätehuoltoon ilman tunnuksia

Käsittelemme saapuneita viestejä arkisin klo 8.30-15.45 välillä.

Minulla ei ole tunnuksia, mitä teen?

Sähköisessä asioinnissa voit ilman kirjautumista liittyä jätehuoltoon, antaa palautetta  ja tilata Repsikka-noutopalvelun.

Sähköisen asioinnin myötä suljimme verkkolomakkeemme elokuussa 2017.

Lisää uutisia »
Jaa tämä sivu Facebookissa

Twiittaa

Lähetä linkki

English