Siirry sisältöön

Haemme järjestelmäasiantuntijaa kehittämään asiakasjärjestelmiämme

Oletko kiinnostunut työskentelemään ohjelmistojen ja ICT-järjestelmien parissa käyttäjä- ja liiketoimintalähtöisesti? Asiakkuusyksikössämme on sinulle tarjolla monipuolinen rooli, jossa pääset uudistamaan ja kehittämään työtämme tukevia järjestelmiä.

Toimistomme sijaitsee Tampereella, mutta hyödynnämme joustavasti myös hybridityömallia. Tule tekemään kanssamme vastuullisia ympäristötekoja!

Järjestelmäasiantuntijana vahvistat osaamisellasi asiakasyksikköämme, jossa 30 henkilön voimin huolehdimme asiakaspalvelusta, asiakkuudenhallinnasta ja ratkaisujen tarjoamisesta asiakkaidemme tarpeisiin. Monikanavaisen, tehokkaan ja hyviä asiakaskokemuksia tuottavan asiakaspalvelun toteuttaminen edellyttää osaavan henkilöstön lisäksi toimivia tietojärjestelmiä. Olemme uudistamassa mm. yhteydenotto- ja asiakaspalvelujärjestelmämme, koko yrityksemme kattavat raportoinnin ja toiminnanohjauksen järjestelmät sekä asiakkaiden yhteydenottokanavia kuten chat- ja chatbot-ratkaisuja.

Järjestelmäasiantuntijana teet työtä avainroolissa tietojärjestelmien hankintaan, kehitys- ja käyttöönottoprojekteihin, käyttäjäkoulutuksiin ja -tukeen sekä järjestelmien jatkokehitykseen liittyen. Olet aktiivinen jäsen pääkäyttäjä- ja ICT-yhteisössämme. Osallistut asiakasyksikön edustajana myös yhtiömme muihin hankkeisiin, joista yksi merkittävimmistä on toiminnanohjausjärjestelmän uudistaminen.

Työtehtäviäsi ovat

  • Käyttäjätarpeiden kartoitus ja ratkaisujen määrittely järjestelmien hankintaan ja kehitykseen liittyen.
  • Järjestelmien hankintaan ja kilpailutuksiin osallistuminen.
  • Käyttöönottoprojekteihin osallistuminen ja käyttäjäkoulutukset.
  • Käyttöoikeuksien hallinta, perehdytykset ja käyttäjätuki sekä muutosten hallinta ja testaus.
  • Järjestelmien ongelmien ratkaiseminen ja järjestelmien jatkokehitys yhdessä järjestelmien toimittajien ja muiden sidosryhmien kanssa.
  • Osallistuminen koko yhtiötä koskeviin järjestelmien kehityshankkeisiin asiakasyksikön edustajana.
  • Sidosryhmäyhteistyö sisäisten ja ulkoisten kumppaneiden kanssa.
  • Uusien markkinoille tulevien järjestelmäratkaisujen ja digitalisointiin liittyvien innovaatioiden seuranta.
  • Asiakaspalvelujärjestelmistä muodostuvan tiedon koostaminen ja raportointi johdolle päätöksentekoa tukemaan.

Toivomme sinulla olevaan tehtävään soveltuva ICT-alan koulutus (esim. ammattikorkeakoulututkinto) tai olet hankkinut osaamisesi käyttäjä- ja liiketoimintalähtöisiin sovelluksiin ja ICT-järjestelmiin liittyvistä monipuolisista työtehtävistä. Odotamme jonkin verran aiempaa kokemusta vastaavan tyyppisistä tehtävistä, mutta tarjoamme myös aidon mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä tehtävän mukana. Eduksesi luemme mahdollisen aiemman kokemuksesi asiakaspalveluun liittyvistä järjestelmistä.

Sinulla on kyky perehdyttää ja tukea henkilöstöämme järjestelmien käytössä. Yhteistyö- ja vuorovaikutustaitosi ovat hyvät ja sinulla on aktiivinen ja asiakaslähtöisen asenne. Seuraat mielelläsi digitalisaation kehitystä ja tarjoat kehitysideoita liiketoimintamme tueksi.

Henkilönä olet vahva tiimipeluri, joka tarttuu toimeen proaktiivisesti. Nautit käyttäjäläheisestä järjestelmien kehittämisestä ja käyttöön liittyvien haasteiden ratkaisemisesta sekä sidosryhmäyhteistyöstä. Olet palvelualtis ja pyrit ratkaisemaan haasteet loppuun asti.

Tarjolla on mielenkiintoinen rooli vahvaan arvostukseen nousseella ja voimakkaasti kehittyvällä ympäristö- ja kiertotalousalalla.

Työsuhde-etujamme ovat

  • Epassi-lounasetu
  • Epassi Flex -edut
  • laajat työterveyspalvelut

Tiedustelut ja hakuohjeet

Tartu tähän mahdollisuuteen ja esittele itsesi sekä osaamisesi rohkeasti! Edistämme rekrytointia ketterästi, emmekä käytä hakuaikoja.

Hae tehtävää tästä

Lisätietoja tehtävästä antaa Mentek Advisorin senior consultant Jani Kallio puh. 050 529 2715 tai jani.kallio@mentek.fi